Kom på felet...

Med min konto.

Jag har tydligen råkat klicka på "ändra redigerare" längst ner i hörnet.
Och jag märkte det inte fören nu. såå... Nu kan jag blogga normalt igen :D

Det kommer nog bildbomb och uppdatering från hela veckan idag eller imorrn ;D
Jag hade tänkt göra lite nödvändigare saker som att packa upp mina saker och fixa för imorrn. 

Idag så blev det inte att ta det lungt efter hemresan. Vi kom hem kanske vid 12-1? på natten. 
Idag gick jag upp vid 9.00 för att träna från 10.00 - 16.00 
Vi gick igenom friståendet och finslipade lite ;) 

Men det var tydligen några som hade brutit sig in i hallen och haft lite kul.. 
Det var alkohol och massa burkar på golvet och det stank som fan. 
Dom hade haft sönder typ vodkaflaskor också, så jag och några till fick en glasbit i foten. När jag märkte det så skulle jag gå ner till toan och hämta papper och skölja såret osv. Men det låg ju spya i hela handfatet och STANK!
äckligt. 

Men jaja. 

Nu ska jag duscha, puss <3

en liten bild från Italien <3 SAKNAR


 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0