Konsert

Hej folket! :D

Det blev lite stressigt idag.. (som vanligt) XP
Vanlig skoldag, soundcheck med bandet och sen hem till mig med Johanna ;)
Vi åt, tittade lite på mina tjockisar där hemma i garderoblådan, valde outfit till ikväll, sminkade och fixade oss och spelade lite gitarr :) Jag har också lånat lite kläder av Johanna, bysigt! 
Vi fick skjuts av pappsen som skulle sälja lite grejor innan det började :D hihi

Sen så började ju konserten. Det var ju roligare än var det brukar vara :D  Nu får vi ju spela i våra band.
Vårat band spelade "Girls just wanna have fun" och var klädda i färgglatt 80-tal.
Vårat band hette ju från början "please leave before we embarrassed our selves" men sen kom vi ju på att vi inte var så dåliga, satt då tänkte vi på "Sandra å dom andra" eller "Stina å dom fina"
hahaha.. Vi är ju sååå kreativa att komma på namn. Men tillsist så blev det "
SHAWK"
Som jag tror består av våra efternamn och namn? haha, jag var inte med och bestämmde det :)

Vi fick spela nästan bland dom sista, och jag höll på att dö. Men det gick faktiskt jättebra! :D tror jag..
jag kom inte av mig iallafall :D HAHAH; JAG FAILADE INTE *stolt* 
Alla andra var jätteduktiga :D

Tog tyvärr inte med mig kameran, satt jag har inga bilder.. :/ 
Men nu är jag trött. Har druckigt cola :D ska nog ta mig lite av min kära äppeljuice <3

Godnatt till folket. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0