Men HERREGUD Sofia!

Hej hej! Amanda här.
Sofia är sämst på att blogga, för hon har inte gjort det  på typ FEM dagar... Fy skäms!
Så jag kände att jag skulle kunna rycka in!
Haha, jag ligger i min säng och lyssnar på Hoffmaestro,

"And if you want me to be real deep,
I'll hook you up with some poetry.
Roses are red and violets are blue,
they both look pretty good babygirl, 
but then so do you"


...och är GALET TAGGAD på vår lilla trip till SPANIEN som håller på i 10 dagar. NAAAJS!
För lilla jag råkar ha en lägenhet i Mijas ;)
Planet avgår om 9 timmar och 34 minuter!


Sofia bloggar nog inte från spanien om vi inte internetcaféar oss :)
TTYL, LOVE AMANDA ♥
Kommentarer
Postat av: sofia

HAHA, desperat Amanda? :) <33

2010-03-30 @ 22:55:02
URL: http://sofiawikstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0