Tävling

Svenska cupen ;)

Dagen började med att gå upp vid 7.. Under natten så sov jag utan täcke eftersom Amanda tog allt. Jag fick reda på sen att det låg ett annat täcke i hörnet av hennes säng -.-

Vi tog tåget till centralen, mötte alla och bytte till tåget mot Västerås. Det tog en timme och jag var jättetrött.. hihi jag och Karin hade sovtävling men det gick inte så bra X)

Vi tittade på tävlingen och åt lunch, MAN BLIR SÅ PEPPAD AV ATT TITTA PÅ TÄVLINGAR! Vi var där ganska länge och efter det åt vi middag. Sen blev det tåget hem och då gick runt och pratade. :) Mysig dag.

Jag har inga bilder för kameran min var hemma.

före


Efter


omg amanda -.- :D :D :D

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0