applepoop

Sitter hemma. Det var varmt idag! ;D Eller ganska nu på slutet.

Jag fick tillbaka mitt franskaprov idag.. Det gick väl ganska bra :P dagen gick ändå ganska fort.. Jag fortsatte på mitt matteprov som jag inte gjorde klart förra gången. Men jag kommer typ inte ihåg någonting satt det gick nog jättedåligt.. Jag tog bussen hem.. Men fick lite sällskap av Siggepiggepoo. JAG ÄR INTE DET ÄNDA NORRVIKENBARNET! :D

Jag har bloggtorka. Jag är nervös inför tävlingen.. Men gud vad kul! jag har inte tävlat sen USM förra året..

Snart ska jag cykla med syster till ica för att köpa mat till middagen. Vi ska göra chickenwraps :D I love



- vi vet att vi är söta
Kommentarer
Postat av: sofia

u are uuuglyyy!!!

2010-05-12 @ 15:04:17
URL: http://sofiawikstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0