Min statistik stiger :D lite..

Hejj


Nu är jag trött och tänkter sova. Jag höll på att missa tåget till träningen.. Jag bestämde mig i sista sekund att jag ville köpa tuggumin (STORT BEHOV) Så jag sprang in på ica. Då var det förstås kö. Men jag sprang till tåget och hann precis :) Med mina tuggumin. Jag tror att jag skulle dö utan tuggumin. Jag är beroende.

Det känns ganska bra. Trampetten gick bra. Jag börjar få tillbaka min skruvteknik. Men det är bara tänka på det allra sista finslipet så blir det bra (:
Tumblingen gick helt okej, Jag försökte så gott jag kunde. På torsdag ska det gå BRA. Jag tycker ändå att min prestation var ganska bra.. Eftersom jag var väääldigt trött. Jag har lärt mig att det faktiskt går att träna om man är trött. Det är själva inställningen som det hänger på.. (mest)


kvällsfika.. Jag blev hungrig :P 







Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0