nämen kolla

Tjoo

Nu sitter jag och äter chokladboll. Och chattar. haha, jag som aldrig är inne på msn! Men nu är jag det. Jag vill bara tillägga att jag är världens segaste människa (guldfisk)

MJAU! Lördagen tillbringades hemma hos Johanna med Agnes :) myspys. Vi badade bubbelbad, pratade och åt en massa goda saker :) Sen så sov vi 3 st i en soffa. Egentligen skulle 1 sova i soffan och 2 på madrassen, men det blev inte så.. På morgonen så fick jag reda på att jag skulle dra kundvagnar. Jag är en trög människa.. Hade helt glömt bort. Men pappa kom och hämtade mig, fast det tog ett tag eftersom han körde till fel hus.. XP

Sen har jag tränat och sitter nu här. Jag vill sova. Godnatt.




Bästa <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0