Onsdag

- Jag kom inte på en bättre rubrik.

Lunchen åt vi på Donken. Jag, Johanna, Hugo och Alice :) Det blev någon fisk i skolan.. Är det bara jag som tycker att vi får fisk hela tiden? Förresten har Qben öppnat! Var där en kort stund.. Det ser mycket modernare ut.. Men det var fint iaf ;)

Vi skulle ha med oss fika till bilden, men nästan ingen hade med sig.. Jag, Alice, Vincent och Oscar gick och köpte läsk. När vi kom tillbaka så skulle vi inte ha någon lektion så vi gick ut och satte oss på gräset med människorna i klassen och hade lite picknink innan bussen kom :) TREVL. Stina satt och åt svampbobkex. Jag tycker att du borde ha en egen TVshow :D

Nu ska jag äta piggelin och titta på det efterlängtade DHWavsnittet som jag missade igår :) Pussen!




Kommentarer
Postat av: stina

haha, visst borde jag!;)

2010-05-27 @ 22:38:23
URL: http://littlestina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0