TAGGA!

Hemma från träningen. Det känns ganska bra. Lite mer träning, finslip och fokus så går det ;)

Jag har precis ätit lasange :D Nu ska jag duscha och så.. Jag har inte bestämt vad jag ska ha på mig på vårkonserten :/ Antingen så tar jag min midjekjol (men den är svart.. Man fick typ inte ha det) Jag kan ta en klänning, fast jag tycker inte om den.. Eller så köper jag något helt enkelt. Men jag är inte så mycket för klänningar så det känns lite onödigt. jag får se.

Fick en lite spydig kommentar från Foppaforss.


Svar: DU är en tönt som inte har någon design alls! :PpPpPpPpPp :D Men jo , jag vet. Jag har tänkt på det. Jag har haft den här designen allt fö länge. - Snön med, fast jag tycker om den ;)
Men designen och allt ska fixas när jag har lite bilder och ork <3 (:

Godnatt folket :*



töööntar. Det var soligt ute >.< <3

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0