Uppdatering..(som ni längtat såå mycket efter)

Onsdag - Sista dagen innan ledighet :D Dagen började med sovmorgon! Vi hade temadag. Temat var droger och alkohol. Vi såg hipp hipp hora och så kom det en tjej från Non smoking generation (?) Som pratade med oss om droger. Jag måste få min pappa att sluta snusa! :O Jag och några stycken gick också och köpte glass.. :) Sen fick jag förresten ett fint kort av Elin i förskott.. tack :*

Vi slutade runt 14.00. Det var fiint väder. Johannski följde med mig hem :) Vi åt mat, solade och pratade. När vi kom in så började jag plocka lite på mitt rum.. Johanna la sig i min säng. - jag ska bara vila i 5 minuter.
Hon somnade O.o haha, Johanna låg och sov och jag städade, Johanna somnar hos alla. Men det behöver vi trötta tonåringar (;









ganska nya solglasögon från Intersport.. :P





sömntutor




Torsdag! - JAG FYLLER ÅR! :D Jag vaknade och väntade. Tillsist kom dom :) Jag fick lite paket och sånt.. TACK :D Bland annat en SYSTEMKAMERA! :D :D :D  AHHHHH! SÅ JÄVLA GLAD! :D Det var det de handlade om i mitt förra lilla inlägg... Haha, tänkte inte ens själv på att jag skrev det som en person :P



 LOVE!

Jag cyklade till träningen :) jag fick en kladdkaka av Määndy, och ett kex (?) av Hanna :) Tack!
Härligt, härligt. Sen blev det hem och duscha. Lovisa oc Evelina var söta och kom med en fin tårta  :)
Vi fikade lite och så :* 










Vi åt middag och Amanda kom och våldgästade för att få lite tårta.. hehe, nejdå ;)


den gäspar..



Loor the Floor & Maand the Paand



birthdaygirl. Skulle se lite fjooortis ut.. Det gick inte så bra.. Utan smink och fixat hår.. :/



mamma hade köpt en prinsesstårta :D



TACK FÖR ALLT! :D

Fredag- Äntligen fick jag sova ut! Jag satt och lekte med kameran :) Jag och Johannapannapuh åkte in till stan :) Vi gick till lite affärer, köpte mat på da donk och satte oss vid kungsträdgården och åt som förra året :) myspys. Fast vi fick sitta på en parkbänk eftersom gräsmattan var avstängd :S mjijiji.






tuptopp från H&M


Kofta från Gina tricot

På kvällen åkte jag till satelliten :) Vi tränade och sen så sov vi i hallen. Vi fick bygga kojor med redskapen och mattorna eftersom det var ljust, och om man rörde sig så tändes hela hallen. mjah

Lördag - Täävling. Det gick kanske inte jättebra, men friståendet var vi stolta över! Första gången vi tävlar på det :) Nu är jag sjukt trött. jag har inte orkat gör något på kvällen.. helt slut. Det blev en skön hemmakväll ;)


mitt hår var FLUFF efter tävligen. Hårspray -Check!

Godnatt gott folk

Kommentarer
Postat av: mändiiiee

det var inte ett kort inlägg... ;)

2010-05-16 @ 12:45:21
URL: http://hejfarfar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0