Ute i sommaren

Dålig uppdatering, jag vet ;)

men nu när det är sommar i maj så spenderar jag mitt liv utomhus. - me love

Fredag - Jag, Johanna och Sofia åkte till Johanna efter skolan. Vi gjorde mackor, tog med oss saft och gick ut på någons brygga :) Alice kom och vi badade och solade :D meww.
Efter det gick vi och köpte mat, åt, tittade på film.  Alice var inte med men Amanda  kom. Sov över hos Johanna.

- Lördag Picknink med Amanda och Stina i Edsbergsparken :) Solade och åt jordgubbar, vindruvor, singoalla, saft, maltersers och pringles. Jag cyklade hem och åt thaimat. Tittade på Johannskis dansuppvisning. Så duktigt :D

Jag inbillar mig att jag har blibit liiiite brunare :D

MJAU



- orkar inte ladda upp bilderna.. La precis upp dom på fb -.- :D

 

Kommentarer
Postat av: johannskiii

fiiint :D :D :D

2010-05-23 @ 00:46:34
URL: http://thinkingoutsidethebox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0