Till Ebba

Hej alla! :)

Nu har jag inte bloggat på åratal.. så det kanske är dags igen..

Jag har iallafall lovat Ebba att skriva ett inlägg :)



Den här bilden togs precis när jag hade fått min mobil.. Ebba och mig i femman, småå!



Hösten förra året :)



Italien 09!



Nu, hösten 2010 :)

(lite roligt att jag är på vänster sida och Ebba på höger på varje bild)

Ja.. Jag har kännt Ebba sen 7 år tilbaka? Jag kommer nästan inte ihåg hur länge.. Jag lärde känna henne genom gymnastiken. Vi började i samma lag då vi kanske var 7-8 år? Sen har vi flyttat runt lite i olika lag, men nu går vi båda i JSM och träffas 3-4 grr i veckan om inte mer :)
Många fina minnen har vi tillsammans och med alla andra gymnastikmänniskor!
Jag kommer också ihåg när vi var små.. Alla tävlingar, uppvisningar och läger. Du, jag, Louise, Amanda och Ebba skapade en liten egen grupp. SG-mini! Haha, vi kallade dig för lysmasken. Det blev ditt smeknamn x)

Ebba är en underbar person och en grym gymnast! Hon är den som inte ger upp i första taget ;) Hon är också suupersmart (som det lilla MVG-barnet hon är :D ) Jag blir alltid glad när jag ser dig.
Du är en person som har stoor plats i min hjärta!

Puss på dig! ♥
btw, tycker jag att vi ska se någon bio snart igen? :)

Nu har jag skrivit lite iallafall.. haha :)


Kommentarer
Postat av: Ebba

Sötis, älskar dig

Bio är spikat<3

2010-11-24 @ 20:26:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0