GRATTIS!

till bloggen som nu har funnits i över 1 år! grattis eller nåt.
Ganska konstigt hur fort tiden går.. När jag tittar tillbaka så känns det som att jag har förändrats VÄLDIGT mycket.
Men det är det nog bara jag som märker? På 1 år har jag nu skrivit 511 inlägg. Det låter faktiskt inte så jättemycket..

Ska försöka ta tag i den här bloggen snart :)
Här får ni den första bilden jag laddade upp här.



Två mackor och oboy. Så brukar min frukost fortfarande se ut faktiskt.

Till en annan liten flicka som bloggar tänkte jag ge henne de få besökare som jag faktiskt har kvar.
Min syster Jenny. Hon startade den igår och jag hjälpte till lite med designen (stolt)
Hennes besöksrekord är hittils 3 st? haha :P Men hon har ju knappt haft den en dag så...
Here it is! --->  http://jewik.blogg.se

känn dig hedrad.

PUSS!
Kommentarer
Postat av: storasyster

Tack lillasyster! <3 =D

2010-10-30 @ 12:33:34
URL: http://jewik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0