Kanelbulledag

Hello sunshines :)

Ganska vanlig dag idag.. Förkylningen håller i sig :(  Cattis hade bakat bullar till NOn :D
Idrottslektionen tillbringades i lövhögar... Jo, tills Henric kom och sa till oss att göra någon utvärdering.

Efter skolan cyklade jag och Lovisa till ica och köpte gifflar. Det är ju faktiskt kanelbullens dag och jag har inte tid att baka bullar nu.. Dom är ju sjukt goda!
Vi satt och åt dom utanför butiken. jag skulle tagit på mig min varma jacka idag. Det var jättekallt, men som tur var så hade jag ett par vantar i väskan.

Nu blir det bara plugg -.- SO, Engelska, Svenska och något mer...?

- mobilbilder-











puss
Kommentarer
Postat av: Alice

vi har franska också D: <3

2010-10-04 @ 20:30:35
URL: http://yuwanalicezhang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0