Hej igen :)

Jag var i stinsen igår med min sis' ;).
Vi köpte lite saker och fikade. Jag glömde min kamera hos Johanna så jag kan inte lägg upp bilderna..
men dagens inköp:



Hårspray från hårsalongen.
159 :- tror jag.



Irriterande att man inte kan rotera bilden..

BH Gina tricot
99:-
Jag tror att det är min första som inte är från H&M :S

Jag sov hos Johanna med Amanda på kvällen. Vi åt god sushi och var ute och gick i det faktiskt ganska varma vädret för att vara höst. Trevlans :D

Idag har jag varit i skolan och sen åkt direkt till träningen. Vi hade styrketest så jag är heelt mör i kroppen. Nu ska det bli skönt att hoppa in i duschen!
Efter det bär det av till Sandra, men först stannar jag nog på ica och köper lite godis och sånt ;)

Ha en trevlig kväll!


Kommentarer
Postat av: N A T H A L I E ♥

fin blogg ! :)

2010-09-24 @ 21:24:04
URL: http://torpenbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0