Middag med familjen

Hej :)

Är hemma från skolan nu. Jag har ätit lite morotskaka som mamma har bakat till Jenny och lyssnat på musik.
Apropå musik, vet jag inte hur det blir med HOFFMAESTRO imorgon?
Jag vill ju jättegärna gå för dom är ju sjukt bra! Men vi har träning från kvart över 4 till 7. det blir liiite tight eftersom det börjar 8.
Isåfall får vi duscha i satelliten och åka direkt till stan, men det tar ju lite tid och sen när vi väl är framme så kommer det ju vara sjukt mycket folk?

Men vi får se hur det blir.

Ikväll så åker jag in till stan och äter födelsedagsmiddag för Jenny med familjen :) Jag tror att vi skulle äta på någon asiatisk restaurang. Det blir mysigt :)





födelsedagsbarnet :)
Kommentarer
Postat av: patricia

ud va gott!!=) Allt bra ?=)

2010-09-10 @ 12:04:04
URL: http://nattstad.se/patriciamutas

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0