Häärlig dag!

Idag har jag haft min första praodag på Viva la Diva!
Jag har packat upp, organiserat och fixat med ögonskuggor, läppglans, läppstift och smink i allmänhet.
Jag har hamnat i sminkhimlen. Det är hyllor och lådor med smink överallt!

- Du får gärna ta med dig smink hem om du vill testa.
- ee, JA!

Det har varit jättekul och dom är jättetrevliga! :) Jag var lite rädd att jag inte skulle hitta dit, men det gick ju bra och jag kom ju tjugo minuter för tidigt. Men man vill ju ändå ha lite marginal första dagen.. ;)
Det är såååå jävla skönt att slippa skolan!
När jag skulle bege mig av så var det sjukt varmt ute! NU är det riktig vår. wiiii! Det var nästan för varmt med skinnjacka :D Jag mötte Stina och Johanna på ett café och vi har pratat och gått runt lite på drottninggatan. mys!

Nu ska jag snart träna, så jag måste nog åka snart :P

SJUKT HÄRLIG DAG IALLFALL! :D


wohaaa
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0