Hola

Riktigt skön morgon!

Jag fick verkligen sova ut ordentilgt, men klockan tio bestämde sig mina grannar för att såga vilket lät vääääldigt mycket eftersom att vårat hus är så lyhört, så då var det väl lika bra att gå upp. Jag och mamma åkte till skolan till mitt utvecklingssamtal och sen åkte jag direkt till praoen. Eftersom jag kom senare så slutade jag senare också. Runt halv sex, sex tror jag.. men det gör inte så mycket för det är ju kul :D Jag fick också med mig ett nytt läppstift från deras nya kollektion! (wiho! Nu är jag en av dom första som använder det :) Inte för att jag använder läppstift, som jag då aldrig gör men det här var sjukt snyggt :D
Jag köpte mat, och en skinnjacka, som jag har funderat på att köpa ett tag.. Där försvann mina pengar.. Men jag tänkte att jag kan använda den senare i livet också :)
Sen träning som blev handsående på rätt sätt och uppåner. Vi måste ha sett sjukt söta ut i allafall.
Nu ska jag nog sova.. så godnatt!




okej, man ser nadaa :)



Man ser inte färgen heller men den är typ röd/rosa/orange/korall-färgad. VÅR!



yyepp. En liten egobild på köpet. nattii
Kommentarer
Postat av: vickis

2011-04-06 @ 20:42:34
URL: http://mittnamnvictoria.blogg.se/
Postat av: vickis

Köpte du Kenza jackan? :D <33 puuuuuuusss

2011-04-06 @ 20:43:27
URL: http://mittnamnvictoria.blogg.se/
Postat av: therese

Hej gulliga du, jag har startat bloggsvar för ett tag sen och det skulle vara roligt om du ville ställa någon fråga på min bloggsvar, jag skulle verkligen bli glad!



kram /tessan

2011-04-08 @ 18:38:11
URL: http://thereselindgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0