Konfirmerad tjej!

Hallo hallo! :)
Igår konfirmerades jag som sagt :) Det gick faktiskt bra! Fast jag snubblade på min kåpa i kyrkan några gånger och så fick jag några skrattattacker.. Men det gick finfint! :) Det spöregnade ute, men det var ganska skönt.
Efter det hade jag min lilla mottagning med släkten. Att få god mat och prestenter för att ha varit iväg på ett grymt kul läger är ju inte helt fel! :D
Idag var sista grejen. Vi hade mässa i kyrkan. Det känns lite sorgligt att allt är över nu.. Men vi får se till att träffas nu efter allihopa!
Sen efter det har jag träffat Ebba som jag inte har sett på typ 100000 år!♥
Nu har jag träffat lite konfafolk vid torparängen. Vi har bland annat eldat tamponger. Dom brinner bra. Bra att veta liksom.
Imorn är det skola, men det gör ingenting för på TISDAG ÅKER VI TILL GREKLAND!!!
godnatt!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0