Hej folks.

Idag är det söndag.

Jag har inte gjort ett skit.. Man blir trött av att vara funktionär i satelliten hela lördagen från klockan åtta på morgonen (: Jag har iallafall tränat idag. Idag var det ju upp till bevis. Vi skulle komma ner i spagat med båda benen.
Stolt tjej! Jag klarade det! :D Trots att jag är så stel.

Vad som har hänt på senaste då?

Jag har varit i alperna med mami! :D
Jag tror aldrig att jag har mått så bra psykiskt och fysiskt.. Man gick upp tidigt på morgonen, åkte iväg till skidbacken och åkte hela dagen lång. Äta, sova. Jag somnade klockan nio-tio varje dag, det var såå skönt!
Det har verkligen varit hur bra som helst.. Men sen blev det ju tillbaka till verkligheten. Den lilla brännan som jag fick är som bortblåst, men jag får hoppas på bra väder i Härjedalen nästa vecka så kanske den kommer tillbaka liiite.


Staden


NY FAVORIT! Sååå goda.. macarons (:




Törstig tjej..






Moi


mamma


Jobbigt i benen.. :D


Offpist


mamma ♥


Sista middagen (:

Godnatt folks.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0