Väsjöbacken

Hejhallåtja

Idag har man varit i Väsjöbacken :) Det har faktiskt varit jättekul! Vi har åkt i skogen, på små hopp på led och bara åkt runt trots att det bara finns typ tre backar. Alla åkte ju hem runt två och då försökte alla lärare tvinga hem oss, för tydligen så måste man ha något jävla intyg för att få stanna kvar längre? Det hade dom ju inte sagt något om innan :S
Så vi åkte runt där och försökte undvika våra lärare.
- Har ni lämnat in intyg?
- Jaa.. det har vi!


Men sen kom Petters mamma och ägde ut våran rektor som är helt dum i huvudet så då fick vi i allafall åka två timmar till :)
En riktigt skön dag och nu är jag jättetrött. Mina gifflar är slut för jag råkade äta upp alla på busshållplatsen. Jag ska kanske börja på min svenskarecension som ska vara klar till imorn -.-


oo, sööta tjejer!









ciao
Kommentarer
Postat av: amanda holmberg

hata åse-.-

2011-02-23 @ 19:19:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0