Guds hus

Hej alla människor :)

Jag skulle åkt in till stan med systern, men det blev inte av.. Jag kom också på att jag skulle göra en uppsats till SOn om Napoelon -.- JAG BRYR MIG INTE OM VEM NAPOLEON ÄR OCH VAD HAN HAR GJORT. Men nu har man ju det avklarat så det är ju skönt :)
Jag, Johanna och Vincent åkte i allafall till någon liten kyrka i sjöberg och gick på gudstjänst. Ja, jag har blivit jättereligös nuförtiden. Nej, men vi ska gå på typ åtta eller tio stycken gudstjänster innan konfirmationen så det är ju lika bra att börja nu :) Minikyrka med tre personer plus oss. Men det var gulligt :) trevligt, trevligt. Nattvard är däremot inte så gott.. Sist lärde vi ju oss att ta med oss tictac till kyrkan, för att ha något att ta efteråt liksom..

Nu har jag ätit lite när jag kommit hem.. Kladdkaka bland annat.. Jag bakade en ny idag.. haha..
Och sallad med fetaost, avokado och tomat. Jag älskar sallad med dressing, det är sååå gott :D

Men nu tänkte jag sova snart. Kanske läsa lite Harry Potter.. Jag ska ju läsa ut alla böcker. Just nu är jag på fyran :)

Godnatt gott folk.
amen.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0