Hemma hos Johanna

Hej!

idag har varit en trevlig dag :) Men skoja inte vad kallt.. Fast skinnjacka är ju inte världens varmaste om man säger så..

Noprov avklarat. Jag tror inte att det gick så jättebra, men jag orkar faktiskt inte bry mig.
Efter skolan åkte jag och Johanna till stan för att hon skulle byta ett par byxor. Efter det åkte vi till pizzerian och åt där med Evelina, Alice, Lovisa, Stina och Sofia :) Det var jättemysigt! Efter det gick vi till kyrkan på gudstjänst och då kom Hugo och Vincent också. Det är min tredje gång, så jag har snart gått på hälften av alla gudstjänster.. wie!

Efter fikade vi lite och det var också trevligt sådär :)




Nu är jag hemma hos Johanna och ska sova över. I morgon är det fredag! YES!

godnatt människor ♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0