HEMMA!

Okej, jag kom hem den sjunde :)
JETLAG! jobbigt.. Igår somnade jag på dagen för jag orkade verkligen inte hålla mig uppe. jag somnade till då och då även om jag försölte hålla mig vaken. Sen gick jag upp och var aspigg från tre till halv sex på morgonen. Jag somnade, vaknade klockan två för jag hade ställt larm. Fick lite panik av att jag hade sovit bort hela dagen, men vad fan. Sista dagen frihet.
Fika med mandiee och träning. Shit vad trött jag är. Mina sovvanor är fucked up, men det kanske ordnar sig när skolan har börjat.. Jag har lite ångest faktiskt men det är kul att träffa alla igen! ♥

Nu ska jag försöka sova om det går.. Nattii


omg kattögon. Jag saknar USA. Det var helt underbart ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0