Slödag

Shit vad jag är seg! Jag känner mig som en levande zombie.. Kan inte min fucking förkylning gå över nu :( Jag har mega mycket träningsabstinens! Känner för att bara hoppa omkring och springa runt.

Dagen började med en väckning klockan tio av Johanna. Lite jobbigt att komma upp, men tio känns som en bra tid att gå upp på så att man inte missar hela dagen.
-Bussen till Johanna, eller nej? juste, jag tog tåget. För jag missade ju bussen. Som vanligt -.- Det är något jag verkligen gör HELA tiden. Jag blir så trött på mig själv.
Sen har jag varit där med Vincent och Hugo. Vi tjockade oss med mat och tittade på film!
Nu ska jag städa upp här lite.
wahoo
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0