The guitar

Hallå lite mitt i natten sådär! :)
Jag borde egentligen sköta mig lite bättre och sova nu eftersom jag är förkyld, men jag har vänt på dygnet så det går inte så bra. Det har blivit mycket bättre och jag är pigg och glad utan min kära ipren, men halsen gör fortfarande förbaskat ont.. Jag tror att det var första gången jag skrev förbaskat i hela mitt liv, men det kändes liksom att det var the right moment. Nä, jag vet inte vad jag pratar om, lite nattprat sådär eftersom jag inte har något bättre att säga.                                      .                                                                                                                                                                     .
Jag sitter och spelar gitarr just nu. Det känns som det har blivit lite inne höhö. Nej, men jag har kommit på att det är ganska bra att kunna spela gitarr och det är ganska kul också! Plus att jag kanske får lite bättre betyg i ensemblespel på köpet! Innan sommaren kunde jag spela ett D, C och G ackord tror jag.. Om jag skulle spela det där i en följd så skulle det nog ta en minut att byta mellan varje ackord. PLUS, att mina vänner skrattade åt mig för att jag sög.. Men nu ni! Nu ska ni allt få se! (Okej, det var lite att ta i för så bra är jag inte) Men! Jag har iallafall blivit lite bättre! :) Okej, ingen har säkert läst enda hit, men kanske dom som är extremt uttråkade, isåfall är det väl eran lyckodag!  Nu ska jag vara tyst, ciahaoo


Jag vet att min hand ser cp ut. Jag har fått sår på fingrarna, men det syns nog inte. Men det är nog lika bra för det ser ganska äckligt ut (:
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0