Hej folket :)

Jag har aldrig varit i skolan såhär tidigt. halv åtta.. Då går jag typ upp? :) Jag sov hos Johanna inatt. Jag såg fram emot en skön sovmorgon, men nä. DÅ har Johanna sitt utvecklingssamtal klockan halv åtta. Okej, nu har jag kommit över det. Jag förlåter dig :) Var bara lite trött idag, men det tog jag igen när jag kom hem. Det är inte helt fel med en liten nap på en och en halv timme sådär :) Så det var ju skönt för efter det blev jag piggelin!

Nu har jag tränat i satelliten och det var VARMT! Nästa träning kör jag på shorts :) Jag har tränat och jag är på bra humör. det är soligt och vår. Precis vad jag behöver just nu! På torsdag blir det också vårshopping med systern! wiho!





åh. söt tjej.



TJING PAX för dom här!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0