Tisdag

Hej folket :)

Ganska okej dag då. Men jag stör mig på cpsnön. Det har ju ändå varit ganska fint väder innan? Nej, nu vill jag ha vår!
Vanlig skoldag. Lite lagom tråkig som vanligt. Jag kom hem, tog en liten powernap och åt lite. Det är faktiskt sjukt bra!
Jag har upptäck att jag blir pigg om jag tar en liten powernap på en timme sådär innan träningen.
Det blir mest styrka för min del just nu. Vet inte riktigt när min höft tänker ge sig.. Det blir förmodligen inget USM i år heller.. Med tanke på att dom ska "ta ut laget" typ nu och jag kan fortfarande inte köra. Men isåfall får jag titta på. Det kommer ju ändå viktigare tävlingar sen och jag hoppas att jag åtminstånde kommer kunna träna på island! Men som sagt. Jag vet ju inte hur lång tid höften min ska jävlas med mig -.-

Nu hade jag tänkt sova.. Men sen kom jag på att jag har hemkunskapsläxa till imorn :( Vet inte om jag orkar, men jag vill gärna få MVG i ett ämne som jag åtminstånde kan få MVG i.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0