Konsert avklarad :)

yepp!

Det har varit en ganska slapp dag ändå. Vi hade två lektioner och sen lunch. Jag och Lovisa åkte hem till mig och åt lunch och fixade lite inför konserten :) Början på dagen var ganska kall och mulen, så då kände man sig ju inte så jättepepp på någonting.. Men sen runt ett-två så sprack det upp och blev riktigt fint! :D Vårväder sådär :)
Konserten gick väl helt okej.. Bara att alla sjöng lite olika ibland, men det kanske inte hördes? aja.



Våran middag.. Så jävla gott! Jag älskar sallader med dressing och sånt gott i.. Det är typ det godaste som finns :D


Jordgubbar sitter inte helt fel :)


wiii







OCH! min parfym som jag beställde från nätet kom idag! wiho! Gick förbi ica och hämtade den :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0