Home again

Hallo hallo!
Nu är jag hemma från Grekland! Det har varit asmysigt! Det satt perfekt med en extra veckas sommarlov med värme och sol!
Det har verkligen varit jättehärligt!
Nu är man tillbaka till verkligheten och skolan. Jag ska ta igen en del nu i helgen som jag har missat, men det känns som att det kommer att gå bra. Nu ska jag skärpa mig har jag bestämt. Inte längre skjuta upp på saker tills det är för sent som jag brukar, utan nu blir det annat! Jag ska försöka iallafall.. Det är ju bara ett år kvar på den här skolan så vi får se hur det går.
Jag tränade för första gången också igår! Jag kan säga att jag känner mig som en 80-åring idag.. Ont i ryggen och träningsvärk i hela kroppen.
Snart ska jag till Sandra, pussheeej!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0