1 km

Ja, nu kom jag hem från simmhallen :9
Jag och Amanda åkte dit och simmade.. Vi var där i kanske 1 timme? Men vi hann iallafall simma 40 längder :D
(1 km)  Gud vad skönt! Jag tror nog att jag ska simma imorgon också :)
Sen skulle vi ta bussen som gick 17.37 (för amanda ska träna sina pluttar) men bussen kom aldrig så vi fick ringa
Amandas pappa som fick hämta oss.. Det har regnat ute satt jag är helt blöt, men det är på något sätt ganska mysigt.. Nu när man varken har fixat håret eller sminkat sig.. Dåfinns det inget som blir "förstört"..

Dagens gulliga kommentar:

- Mamma, alla tycker att jag är gullig och söt..

haha, det kom från en liten tjej i omklädningsrummet :)

Nu ska jag nog äta middag, men jag hade planerat att sova vid kanske 9.. Jag är faktiskt rätt trött.. Man blir det av att simma :p

Puss*
en liten fail-bild på mig från waxholm.. ignorera mitt hår och min fot. Photo: Johanna
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0