Photoshop :)

Love photoshop <3

redigerade en bild.. (:
Det blev Amanda, jag tycker den var söt, satt jag fixade lite med den :)

                                           

                                                                               FÖRE
 
<-- Waxholm, jag tror att Johanna tog fotot :)
<-- Bild från Runmarö :) 

                                                                             EFTER



Voilá! 

Lite redigarat i picnik :)


Amanda- Efter som du inte har någon header på din "döda" blogg :)

hehe..

godnatt

Kommentarer
Postat av: johannii

love the pic. ofc I took it. who else lixom?

Laban?

2009-12-08 @ 22:56:11
URL: http://omgomgomgomgomg.blogg.se/
Postat av: stina

snälla, SNÄLLA Sofia kan inte du hjälpa mig med en header !! ?????????!!!! <333

jag kan tilloch med betala dig!! <3

PLEAS!!?? <3

2009-12-09 @ 19:41:00
URL: http://nerdylittleme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0