Bakning

Ja, jag har faktiskt bakat.. Det är någon sorts chokladgrej..




RESULTAT:

 

Den smakade helt okej.. Det saknades något.. Jordgubbar och typ grädde! men tyvärr kan det ju inte vara sommar året runt.. Men snart är det iallafall Jul :) .. Jag missbrukar ordet "iallafall".. Jag skriver det hela tiden..

Nu är jag faktiskt ganska trött på att vara hemma.. Jag har levt i pyjamas i 2 dagar..
Jag vill komma ut och göra någonting! Man blir SEG av att sitta inne hela dagen..

Dagens filmer:


En konstig julfilm som jag har sett många gånger men är väldigt underhållande.
Tomten är far till alla barnen




Och Casanova med Heath Ledger som jag såg första gången idag.. Gansnska bra faktiskt!
Men Heath Ledger är död! D:  Han är ju så bra skådespelare ♥ sorgligt..


Jag ska nog gå och lägga mig snart.. är ganska trött fast jag inte gjort någonting..

Kram

Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag har också sett "Tomten är far till alla barnen"

Den är så knäpp!

2009-11-12 @ 16:39:51
Postat av: L

Min favoritfilm <3 ;)

2009-11-12 @ 17:46:52
Postat av: little J'

3 dagar

2009-11-12 @ 20:50:26
URL: http://omgomgomgomg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0