HELG!

JIPPIII!
Men tyvärr orkar jag inte göra mycket.. Är sjukt trött och känner bara för att gå och lägga mig och sova..
Skolan sliter mycket på än..
Nej, jag tror inte att jag ska sova än.. Det blir nog någon film och godis, och sen kommer kanske någon av mina små kompisar hit, eftersom jag inte orkar komma ut från mitt hus..
Men det känns så ensamt att vara hemma ensam på en fredagkväll.. Deprimerande, eller bara ganska skönt. Jag vet inte, men imorrn blir jag iallafall inte ensam :)

 Amanda på lunchen.. Vi har ju papperstallrikar för tillfället.. :)

 Bild från imorse -.-





mina ögon :p Shit vad länge sen det var jag redigerade bilder  :O :/ Men mitt photoshop har inte fungerat.. men nu funkar det igen :D

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0