Måndag

Idag är det Måndag igen..
Jag var så sjukt trött igår.. Jag gick och la mig vid halv 9!
Om en dag är det exakt en månad kvar till jul.. Gud vad jag saknar snön! Just nu regnar det bara :(
Den här dagen gick ganska fort ändå. Allt går jättefort! Det känns som om vi nyss började sjuan..

När jag kom hem så kunde jag inte komma in.. Mina nycklar är borta och reservnyckeln råkade jag glömma
inomhus, satt jag fick sitta och vänta i 20 minuter på att Jenny skulle komma hem. Det här är typ 10:e gången jag glömmer mina nycklar! -.- Gud vad jag blir trött på mig själv.
Jag har precis ätit nu.. Jag blir så hungrig, och kräsen som jag är så tycker jag inge vidare om skolmaten.
Idag blev det förresten couscous, kycklingbullar och currysås? lite konstigt, men det gick att äta..

haha, mitt lilla mellanmål.. Jag tycker ju om "plaskbilder"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0