"Romeo and Juliet"

Wihoo! snart är det äntligen fredag!

Idag så försov jag mig igen.. Jag är så sjukt trött!
Jaja, svenskalektionen var iallfall skön. 
Vi fick titta på film :D Så vi började titta på Romeo och Julia :)
Allas reaktion var -Ååååååh! Leonardo dicaprio..

Haha, så söt ;) Men det var ganska irriternde för den här filmen är ju den "nya" varianten på Romeo och Julia. Men i varje mening så rimmade alla personer i filmen. Dom lät som poeter...

Men vi ska se klart filmen på fredag tror jag. 


På mattelektionen satt jag bredvid Alice som vanligt :) Vi fick pepparkakor av Agnes för vi har börjat med ett "pricksystem" Så om någon tex pratar så får den en prick och den som får flest prickar får baka! :D Gott

sista lektionen- BILD


Evelina med sin "Anna skipper"

Jag med min lilla "superhjälte" som aldrig blev klar..



Puzz


Kommentarer
Postat av: Evelina

Faktiskt så var det min och Lovisas Anna Skipper. Jag gjorde bara klart den ;)



kram <3

2009-11-04 @ 20:33:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0