Sovmorgon!

wihii!
ja! vi började klockan 09.25 idag! :D
Det är det som är bra.. Då hinner jag med allting utan att stressa :)

Imorse möttes jag av slask-snön. Inte så kul.. Det har i princip snöat hela dagen förutom när
vi slutade klockan halv fyra då det regnade.

Usch.. Men imorrn slutar vi iallafall efter lunch! :D

Och nu har vi som sagt fått en ny matsal.. -Barackerna. Men jag tycker det är ganska bra faktiskt. Det är inte
lika mycket folk och mycket mysigare. Det luktar inte äckligt heller, fast vi får äta med plastbestick och papperstallrikar.. Men det gör väl inget.

Vid lunchen :)


Snart ska jag på träning .. :)


xoxo

Kommentarer
Postat av: little J'

jag ser ut som en fläskpannkaka i ansiktet xD hahhahah löööv uu sofia :D

2009-11-05 @ 21:32:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0