Svininfluensa

Ganska bra dag idag faktiskt :P
Fast imorse försov jag mig.. Jag hade satt på alarm, men jag har en svag känsla av att jag stängde av den
för att jag inte orkade gå upp.. Men jag har ingen aning.. Jag vaknade halv 8..
Men jag lyckades tvinga mamma att skjutsa mig till skolan :)

Idag så vaccinerade vi ju oss mot svininfluensan. Nu har ju typ alla gjort det. men det är tur att jag bara
behöver ta en spruta.
Jag tyckte inte att det gjorde ont alls, bara ett litet stick. Men jag lyckades ju också med att vara helt avslappnad
satt jag har ju inte ont nu heller som de flesta verkar ha. Fast.. det gör lite ont när jag lyfter på armen.
Inga speciella bivärkningar hitills..
Men jag hade ju tänkt att jag skulle simma och köra styrka, men man får ju inte träna, satt det blev inget med det.

alla väntar..

soo pretty
efter så fick vi en liten lapp och saft :9 trevligt då.

Nu är little J' här .. :)
Måste nog kolla till henne så att hon inte har somnat i soffan.. Sjukt trött :P

bye

Kommentarer
Postat av: little J'

me like to sleep :P <33

2009-11-24 @ 20:34:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0