Vaccinsjuka?

Usch.
Den här dagen var inte bra.
Jag har blivit smittad av svininfluensvaccinet.. Jag har inte sovit någonting inatt och när jag vaknade på morgonen så mådde jag piss. Jag har samma symptom som maginfluensa om man säger så.
Jag stannade hemma idag och nu är det första gången jag går upp, eftersom jag har tillbringat min dag i soffan i dom senatse 8 timmarna. Jag har tittat på film och sovit.
Det här är inte kul.. Alvedon hjälper inte och jag har jätteont i huvudet. Jag har ingen aptit heller.. Det ända jag har "ätit" idag är apelsinjuice och det drack jag pyttelite av nyss.
Jag hoppas att jag är frisk imorgon

Nu ska jag nog gå och lägga mig i soffan ett tag till..

Jävla vaccin.

Kommentarer
Postat av: little J'

JÄVLA VACCIN -.-

2009-11-25 @ 17:19:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0