17 besökare igår :O

Fattar inte varför jag ens har kvar några när jag typ inte har uppdaterat på nästan hela
sommarlovet!

Okej, jag känner mig taggad på att blogga igen. Det är bra att ta en paus, men nu börjar allting igen och det blir tillbaka till rutinerna. - Och bloggen!

- Ny design, mer bilder och en förbättring :D hehe, om jag orkar med det.. Men det gör jag nog :)
Jag kanske, kanske.... Kanske får en stationär apple dator! Bara kanske kanske... :D Men jag ska nog inte ha så höga förväntningar om det. Men vi ska iallafall skaffa en ny dator satt då kommer allt funka igen. Photoshop med :)
Nu ska jag åka till Värmland. Kommer hem på söndag någon gång... Sen börjar skolan! :O herregud vad det har gått fort! Men det ska bli kul att se alla igen :)




puss
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0