Bilder! :D

Nu funkar datan igen! :D

Om gårdagen:
 
Jag och Amanda mötte upp vibymänniskorna .. Vi hade "snöbollskrig" och mulade varandra.. hihi :D
Mina skor var ju inte världens bästa - converse och dom blev heeelt genomblöta.









Amanda hittade även fryst bajs i snön..

A: - Vad är det här?... AAAAAHHHHH!!!! BAAAJS!!!

haha

 Victoria ramlade ner i vattnet, Vi gick till Elin och sen hem.  Mitt hår var snöigt och tovit.. det var helt stelt! trodde nästan att det skulle gå av.. Men det var ju pga av att några  personer mulade mig.. ;) hehe

Jag sov hos Amanda <3 Jag var heeelt genomblöt- allt. Men men, fick låna kläder iaf







 avslutar med ett litet videoklipp..
orkar inte ladda upp de andra :P

puss
Kommentarer
Postat av: Elin

otroligt vacker bild på mig :P <3

2010-02-06 @ 16:38:10
URL: http://elinwallons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0