Ont i heela kroppen

Hemma från träningen!

Jag var ganska trött, så det var lite svårt att fokusera hela tiden.. Men det gick bra iallafall ;)
Fast i slutet så skulle jag köra dubbel på trampett och då så tog det slut på kraft i mina ben.. Men jag hann ju köra några varv innan, men jag får fortsätta nästa gång!

Vi fick också filma lite övningar. Jag blev "sjukgymnastbarnet" heh.. Låter ju lite halvmobbat.
Jag failade lite, men ibland gick det väl ganska bra... :P

Nu är jag hemma och har ätit min andra middag. Ska duscha och sen sova - som vanligt då.
Jag är helt slutkörd i kroppen så det blir nog inga problem att sova.
btw så är det något fel på våran dator satt jag fick lite damp på den.. Men då var ju mina syster så oootroligt söt,gullig och snäll så att jag fick blogga på hennes :D




bjuder på bilden. från sommras. 100 % NATURLIG! :O


syrran och jag <3

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0