"Petters saga"

Kom inte på någon bättre rubrik.. -.-
Filmen vi såg på svenskan hette så.

Det känns som om vi inte har så mycket lektioner på Onsdagar.. Men det är ju bra!

Så kul kan man ha det på bild-lektionen.. lägg märke till den uuunderbara musiken -.-

 


Jag och Johanna har iaf hittat på 2 figurer - snoob & boob :)

Jag blir så irriterad på Kristina -.- Fast hon hatar ändå mig. Vi får läxa att rita små seriegubbar som vi inte ens ska använda och så ska vi vara sååå noggrana eftersom hon tror att alla är såååå kreativa.

Men vi har ju ändå ingen tid att göra något noggrant eftersom vi ska bli klara så fort. Man hinner ju knappadt göra något hemma..

Men, men..
Nu sitter jag här och äter nudlar. Det är ganska gott när det är så kallt ute..

Puss å Kram
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0