Studiedag :D

LEDIG! :D

Men det är ju ingen nyhet.. :D

Jag somnade lite senare än jag hade tänkt mig.. Men jag smsade ett tag <3
Idag vaknade jag ju på ett trevligt sätt.
Min kära grannar kände tydligen för att borra i sitt hus och det lät ju så jävla mycket!
Fast klockan var ju 11.00 men gud vad irriterad jag blev.. Brukar vara ganska sur när jag precis har vaknat.

Sen har jag ju lyckats installera min väckarklocka! Sofia goes smart!
Och jag prövade idag att ställa den på alarm, och det funkade! fast jag stängde av den och somnade om direkt..

Amanda kommer snart och jag känner för att göra American Pancakes till frukost.
Sen ska vi väl plugga lite så vi fårt allt gjort.

Efter det åker vi nog till Sollentuna c.. Måste köpa lite saker ;)

   random..
Haha.. Min katt är tjock.. men hon är ju gravid ;) jiihooo

puss
Kommentarer
Postat av: Elin

haha förlåt för att jag höll dig vaken (a) <3

2010-02-08 @ 13:49:54
URL: http://elinwallons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0