Heej, träningsvärk

Hola!

Nu är jag hemma igen. Jag har ju varit på bio!
Jag och Jenny åkte in till stan för att hämta våra biljetter.. Efter det var det ju 1 timme kvar tills bion började och vi var så lata och trötta så vi satte oss på en bänk och väntade. Jag till och med låg ner. Men tiden gick ganska fort!

Mami kom och vi gick till bion. Sex and the city 2. Filmen var jättebra! Fast jag älskar ju Satc ;)
Jag hade ju inte så höga förväntningar heller eftersom den fick dålig kritik. Men den är självklart värd att se!

Efter det så blev det lite tight med tid. Jag hade träning och jag trodde att jag skulle hinna, men så blev det ju inte. Vi tog taxi hem eftersom några människor skulle titta på kattungarna klockan 6. Jag blev avsläppt på norrviken station. Jag satt och väntade på bussen, men den kom aldrig. Jag tog tåget och kom över 1 timme sent. Men bättre än aldrig.
 Köttstyrka! Bland annat 1000 situps och 500 steg på händer. En massa mer.. Det känns bra! Nu är jag hemma och ätit (Underbart gott)

OCH JAG HAR FÅTT TILLBAKA MIN MOBIL! YAAAAY! Känn dig saknad! Fattar inte att jag stått ut så länge :O haha.




"hjärta"



Sims blev såld idag.. Nu är det bara den här tussisen och Otis kvar<3


Kommentarer
Postat av: amanda

JAG VILL HA TUSSISEN! och otis är ju redan tingad, så han är ju inte "kvar" OCH det var JAG som hämtade din mobil gullig som jag är! :D <3

2010-06-13 @ 23:20:06
URL: http://amandaforssbergs.blogg.se/
Postat av: amanda

skoja inte vilken träningsvärk vi kommer ha imorgon! :O

2010-06-13 @ 23:23:44
URL: http://hejfarfar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0