SAW

Jag tittar på den just nu med Jenny och Larra.

Ärligt talat så hatar jag dom filmerna.. Usch.. Jag mår bara illa av tortyrfilmer. Men när den ändå stod på så gick jag och tittade på den iallafall. Nu måste jag titta klart.  Den verkar ha lite mer handling än dom andra jag har sett.

Jag har också varit duktig och planerat min lilla resa till Runmarö. Jag ska åka komunalt dit.. Vi får se om jag hittar ;) Jag vet inte än hur länge jag ska stanna.. Men jag har iallfal bjudit in mig själv dit till midsommar (:


Snart åker jag till den här tönten :)



(det här skulle publicerats tidigare.. Men jag bloggade i reklampausen och hann inte.. :P )

puss

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Kan inte du redigera mer bilder på photoshop, det var hur kul som hälst att se, speciellt den där med pepparkaks huset! Skulle vara jätte kul verkligen!

Tack på förhand //K

2010-06-20 @ 09:53:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0