Vårkonsert -Check

Jag hann med tåget :D  wihii

Jag trodde att vi skulle vara ombytta direkt, så jag hade klänning och alla andra var normala.. Förutmom Sandra -..- :D Vi repeterade i "Fillan" (så jävla fult -.- )

Efter det skulle vi gå och äta. Alla ville gå till Da Donk fast inten visste vart det låg.. Men det finns ju överallt satt det kan ju inte vara så svårt. Vi hittade det också :D Jag, Adam, Elin, Stina, Amanda, Lovisa och Sandra åt där :D Jag tog En CBO-meny och blev prooppmätt. miihihi :D Vi är tjocka ;)

Vi begav oss tillbaka till Kyrkan och lite senare började konserten. Jag kunde inte texten på första och någon mer låt, men det går ju alltid att mima..? hehe.
Det var typ ingen publik men aja.
Sen skulle jag och Elin sjunga våran lilla låt :D Först fick jag knappt upp micken men sen stod vi där ett tag och väntade. Det var våran tur och jag var faktiskt inte så nervös. Vi skulle ju sjunga så jävla högt så jag kom inte upp på tonerna men det gick ju absolut inte att sänka den. På andra versen så råkade vi sjunga lite fel.. HAHHAHAHHAHHAHHAHHAHAHHAHAHHAHAH! FAIL! Den låten är ju inte ens svår.. Vi började skratta och Gisela blev irriterad och sa lite diskret att vi skulle skärpa oss.. Det gick ju bra.. heh.. Nu verkar ju alla ha det där på film, så vi kommer att bli mobbade i resten av våra liv. Säkert få IG i musik och bli avstängda ;) Men låten behövde ju inte vara jätteseriös.. Vi sjöng ju skånska, eller försökte ;) Folket fick väl att gott skratt antar jag :P

Nu är jag hemma! fick blommor av familjen och små söta kommentarer av våran fiiina sång. *host*
Vi är bäst ändå :)



 outfit :P


Jag är jättetrött. Godnatt ... <3 :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0