HOFFMAESTRO!

Fredag

skolfoto - dålig hårdag, fotografen tvingade mig att le med tänderna, skitfult foto- sprang därifrån. AAAAH! Jag tänker vara sjuk nästa år.

Jag och Amanda åkte till Sollentuna c och åt på subway. Vi skulle egentligen tränat och sen åka till grönan men då skulle vi inte komma i, så vi åkte direkt istället.
Spårvagnen var PROPPFULL. Vi pressade oss in.
Vi åkte fritt fall tilt, uppskjutet och kärlekstunneln X)
Hoffmaestro började klockan 8. Vi fick skitbra platser! Ett tag stod vi nästan längst fram och då hade vi ändå space.
SKIT KUL! Tycker synd om dom som inte kom in. Det var ju sjukt mycket folk, men guv vad kul det var! min röst dog lite efteråt. Mina fötter med...













fel hand... Jag var rädd :P










lite filmer..










:D

Lördag


Jag och Amanda åkte hem till henne och gjorde chokladbollar :) På kvällen åkte vi till Kajsa och hade gamla USM-kväll. Det var asmysigt :) Vi åt middag och pratade och så.
Jag har inte laddat över bilderna än...



Bild från facebook. Amandas tror jag :P

Söndag
Jag och Amanda var sega och trötta. Vi tog det bara lugnt, tittade på film och pluggade inför NOprovet imorrn...
Träning på kvällen... Jag mådde illa och var yr :( usch. Det blev mest stretch och lite dans för mig.

Nu ska jag nog gå och lägga mig.

Godnatt!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0