Jag är död.

Vi hade orientering.

19 kontroller på 2 timmar - i spöregn. Låter inte så frestande precis.
I början ville jag satsa på MVG. Det gick ganska bra faktiskt. Sen sprang jag med Amanda och Sandra. Sen kom Johanna och Vickis och joinade. Vi letade efter kontroll 10 i 40 jävla minuter! Jag gav upp och tänkte att jag kunde nöja mig med ett G när det gick så dåligt. Jag har världens sämsta lokalsinne -.-
Jag och Johanna sprang åt ett annat håll, hamnade i en kohage? :S

vi hittade typ 2 kontroller och planerade hur vi skulle bortförklara oss varför vi kom så sent. Bland annat -Johanna svimmar och stukar foten samtidigt, jag svimmar och vi typ haltar tillbaka? - TITTA! en böjning! här är vi! eller?... enligt mina beräkningar :)

Nu är jag äntligen hemma! Bussen var ju så sen också. Men jag och Lovisa köpte pringles vad Sollentuna st.



Lite pepp-sminkning :P



vi tog en paus..


Nu ska jag duscha och sen åka till Johanna! sover där ikväll.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0