Jag undraar vad ni äter!

Det ska bli en ny remix :)

Många lektioner idag... Jag somnade b o k s t a v l i g e n på franskan.

Jag fick tillbaka min uppsats i engelskan, -VG. Jag är ändå ganska nöjd eftersom engelska kanske inte är mitt starka ämne. Men ärligt talat så bryr jag mig inte om mina betyg. Jag vill få G.. Då är jag ändå nöjd.
Jag orkar verkligen inte stressa ihjäl mig första terminen i 8:an då betygen ändå inte spelar någon roll. Nu är det lika bra att slappa lite när man ändå kan ;) orientering, -trååkigt. Men jag gick runt i den "lugna gruppen" med Sandra och Sofia :)

Jag har träning senare idag... Det blir nog en skön träning. Jag har ont i huvudet.
Men nu ska jag äta och titta lite på Sex and the city. Eftersom jag inte mådde så bra igår så låg jag i sängen hela dagen och tittade på 1:an. jag ska börja från början nu. Vi har alla sesonger :D




Kommentarer
Postat av: Philip

Fin header!

2010-09-07 @ 12:55:58
URL: http://philiprosen.blogg.se/
Postat av: Amanda

Fy friden vad fin du är :)

2010-09-07 @ 16:08:49
URL: http://itsmenotyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0